Genmab — December 2016
-
Det drejer sig ikke om 1338 var for højt, men siden den ikke er oppe i det leje så jo. Personligt mener jeg den burde stå i 1600 og jeg kan godt være lidt skuffet, men kursen er 1170 og kursen beskrives ikke ud fra følelsesmæssige præmisser men ud fra teknisk analyse og andre former for analyser der ikke involverer det følelsesmæssige. Nøgternt set kan kursen sagtens bunde ud i 1070, måske 970, indtil salgstallene sparker den opad igen i midt januar.
-
Vi har jo kørt sidelæns siden maj ,, og jeg ville også syntes at vi skulle ligge højere , men det er udbud og efterspørgsel der styrer kursen ,,, vi har set mange mærkelige dage med massive handler i slutminuttet ,, og der foregår et eller andet ,,, men jeg tror på den kommer opad igen her snart ... det syntes jeg resultaterne fortjener...
-
Tak til alle skal skal ikke sælge det er jo altid det store spørgsmål jeg mener bare ikke helt kursen kender retningen nordpå så nemt som tidligere og det er vel lidt bekymrende når man ser på de fine tal-godkendelser-ansøgninger osv virker som om der er større kræfter der holder den lidt tilbage eller kom gerne med jeres syn om den næste mdr. kan bringe noget der kan rykke i den retning nytårs raketten skal
tak -
Ultimativt har jeg ingen evne til at stå. Min rent personlige holdning er at når gode salgstal og opjusteringer ikke får den til at stige, så tror jeg ikke at "normale" events som fx salgstal i januar i sig selv har stor sandsynlighed for at rykke på kursen. Modsat kan "januar effekten" måske give et løft.
-
Spå?? Jeg vil sige at jeg er sikker på stigninger!! Og ud over både 1338 og mere. Ikke lige nu med mindre der pludselig kommer nyt - men det sker. Måske pludseligt - det er det skønne ved bio. Det at mange siver ud lige nu giver kø ved fordøren senere - jeg glæder mig allerede
-
Hvor stor en volume af aktier bliver så solgt i forbindelse med afvikling af Bull x 3 - er mængden så stor at det vil kunne presse prisen? Er de allerede startet for kursen er da i den grad på vej i rødt på det der snart er en hellt almindelig Genmab dag - gode nyheder - blodrød kursudvikling!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind