Genmab — December 2016
-
Hej @Legolas23, vi hører tit at Casen er intakt. Præcis hvilken case er der tale om? Hvis potentialet i Darzalex er fuldt indregnet i kursen i dag, så er det vel kun pipelinen som kan drive kursen videre op. Og hvem ved om pipelinen nogensinde bliver til mere end fugle på taget?
-
Analytiker: Så stort er Japans potentiale for Genmab
Japan er et af verdens største markeder, og Sydbank-analytiker Søren Løntoft Hansen kalder ikke overraskende nyheden om, at ansøgningen på Genmab-midlet Darzalex nu er blevet sendt ind til landets myndigheder for positiv.
(medwatch.dk)
-
Jeg kan nogen gange undre mig, hvorfor folk stempler ind i chatten, hvis man er negativ og ikke rigtig ser nogen opadgående bevægelse i kursen. Ser man på risikoen i biotek og sammenholder det med, at Genmab er steget ca. 25% alene i år. Sammenholder du Genmab med C20, vil du også se en god preformance. Ser du Genmab fremadrettet, vil du også se frem til en masse spændende og forhåbentlig gode meldninger og resultater. En aktie har brug for en puster af og til og kan ikke stige konstant.
-
Det er fint at være kritisk refleksiv og dvæle ved TA, men kursen er også påvirkelig over for makroøkonomiske faktorer, og derfor (som vi også oplever nu) kan FA ikke altid drive kursen alene. Dog bør fokus være på potenialet fremadrettet og hvordan casen er netop nu !
-
-
Jeg synes ikke der er en afvisende tone og det tværtimod er accepteret at være kritisk overfor fakta. Den kritiske tilgang skal blot have faktuel og kritisk indsigt og ikke være postulater, der ikke er underbygget. Det er fint at have en holding, men den skal også kunne underbygges - ellers kan man ligeså godt være med i mudderkastningen på den konkrerende kanal. Er man subjektiv i sine argumenter er det fint med mig, men så forventer jeg også holdninger underbygges og argumenterne diskuteres.
-
Den stigende trend er ikke afbrudt af de lejlighedsvise tilbagefald. Disse er positive for dem som bruger tilbagefald i stigende trende til at købe flere aktier.
-
Jeg ved at mange har købt gearede instrumenter i Genmab. Det afspejler sig i flere af de bekymrede indlæg.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind