Genmab — December 2016
-
Det her kunne vi godt undvære "Selskabsmeddelelse
København, Danmark, 15. december 2016 — Genmab A/S (Nasdaq Copenhagen: GEN) offentliggjorde i dag, at på et bestyrelsesmøde har bestyrelsen besluttet at tildele 32.748 restricted stock units (aktieoptioner) til bestyrelsesmedlemmer, direktion og medarbejdere i selskabet samt selskabets datterselskaber og at tildele 89..465 warrants (tegningsoptioner) til direktion og medarbejdere i selskabet samt selskabets datterselskaber. " -
hvis ellers aktien stiger op over 1145 indenfor 3 år, og det skulle den jo gerne, køber de aktier billigt (1145) og dermed forærer du jo en del af selskabet værdi væk. Det ok med warrents til medarbejderne som incitamentsaflønning, men bestyrelsesmedlemmer nej tak.
-
-
2311leeds det var også min tanke - blot ikke med bud for det tror jeg ikke så meget på, og er ved at brække mig over så meget snak der er om det. Jeg tænkte mere i stil med at der kommer endnu en opjustering/super gode salgsdata/stor aftale eller lign. Hvis ikke ja så ser vi et større salg af aktier på den korte bane og så er vi hurtigt under 1100
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind