Genmab — December 2016
-
bava tog også lige et pænt ryk op i luk
danish dynamite 
-
god dag. men også tiltrængt. ha en super weekend.
-
God morgen.

-
We
ekenden bliver altid lidt bedre i chatten på baggrund af kurstigning om fredagen.
-
Etablering over 1240 er det niveau som de fleste teknikere har estimeret er vigtigt før videre opgang.
-
Nu fik vi jo 3% i går uden egentlige nyheder. Så det kan vel gentages. Jeg tror at når det vigtige fra ASH først har bundfældet sig, så vil det vække en interesse for aktien. Det vigtige er efter min mening: 1. sc-dara synes sikker og effektiv. 2. Jo tidligere behandling jo bedre respons.
-
Jeg vil nu gerne se en større tek-aftale på denne side af nytår.

-
Den tekaftale i taler så meget om. Hvem mener i at det skulle/kunne være med og på hvad ?
-
Det virker på mig som om den eneste reele konkurrent til Darzalex er Sanofis isatuximab. Da de andre lægemidler mod knoglemarvskræft kan bruges i kombination med Darzalex, og endda derved opnår virkelig god respons. Ved brystkræft, behandler man også med antistoffer, ved HER2 positiv brystkræft. Antistoffet der bruges er Herceptin (Trastuzumab). Der er dog også et andet antistof på markedet mod HER2, Perjeta (Pertuzumab). De binder åbentbart forskellige steder på receptoren, og kan derfor ...
-
... bruges i kombination. Og det er lige præcis den måde man bruger de to antistoffer på, i kombination og ikke enten den ene eller den anden. Og i kombination opnår man endnu bedre respons. Er der nogle af fagnørderne herinde der ved om Darzalex og isatuximab, faktisk kunne bruges i kombination?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind