Genmab — December 2016
-
I er så seje
og fedt at kunne tage ved lære af jeres erfaring. Jeg holder 100% ve min position så ingen panik, men når det så er sagt så fatter jeg minus af det vi har været vidende til de sidste 14 dage. Der er angiveligt ikke noget der kan ryste jer og i er slet ikke overrasket over de udsving vi har - når i nu ved så meget hvorfor daytrader i så ikke aktien? -
Alelau..De fleste af os ved at der er udsving i aktien. Der med ikke sagt at vi har tid og flair for at handle på disse udsving på dagsbasis.
-
Jeg køber ofte gode aktier i en stigende trend på de fald de har undervejs. I de
senere år har det som tidligere nævnt været Genmab og Bakkafrost. -
@Thomas. Mht. infusionstiden kan den være vigtigt (uoverskuelig) for patienter, der er meget syge. Helbredet kan være så dårligt at 4-6 timer infusionstid er en voldsom belastning. Dertil skal lægges transporttid og eventuel hotelovernatninger. Det kan kræve hjælp fra pårørende og en god økonomi. Så jeg mener, at 'convenience' skal forståes bredt.
-
Enig Anette.
-
-
Kan godt forstå dem der er gået ind i gen i år på baggrund af de tidligere års flotte stigninger er skuffede. Selvom det nok ikke bliver helt så fint i år er der stadig udsigt til et fint resultat set over hele kalenderåret sammenlignet med resten af C20.
-
Synes at der blev sådan en ro efter I så lukkekursen
nå ja men det skal jo nok også lige fordøjes
NBI lukkede pænt oppe, så mon ikke det bliver godt igen (på et tidspunkt) ? Imponerende som AB fik købt en masse billige aktier tilbage i lukkeaktionen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind