Genmab — December 2016
-
Eller hørte galt, det var mens jeg lovede morgenkaffe, hørte kun med det ene øre. Nogen der kan bekræfte?
-
Jeg lavede også masser af kaffe i morges. Det var ikke nemt at lytte med efter kun 4 timer på øjet.

-
Kommer webcastet ikke ud efterfølgende?
-
Normalt gør det. Jeg prøver igen senere i dag. Bliver nødt til at lave et par andre opgaver nu.
-
-
Tak paunsdal..Kunne ikke genspille efter seancen i morges. Nu funker det her.

-
-
Børsen http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/336158/genmab_imponerer_paa_stor_
konference_i_san_diego.html?split=A -
-
Fra Ritzau: GENMAB PÅ KRÆFTKONFERENCE
Blandt de danske selskaber kan der blive kigget mod Genmab, som mandag lukkede 1,1 pct. højere i 1193 kr. Biotekvirksomheden har tirsdag morgen på den amerikanske konference ASH fremlagt data fra studier med kræftmidlet daratumumab, men uden at det har været med store nyheder.
- Det, der har været ude, har været på linje med det, vores analytiker har ventet, så der er ikke kommet noget nyt-nyt for at sige det på den måde, forklarer Lars Skovgaard Andersen
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind