Genmab — December 2016
-
Lidt fredagskonspirationer skal der vel være plads til - mon den kære Jan kendte lidt til, at der var en storaktionær der ville sælge ud siden han skulle komme med den lidt kvikke kommentar (hos Jefferies) om, at man måske skulle blive aktionær !!
-
hvad er det for en storaktionær ??
-
(jule)fred være med det
de sælger bare 
-
Den Fattige...Det var Beskos - ikke Lau.

-
var det ? okay så huskede jeg forkert. nå men det kommer så heller ikke bag på mig. men når det er sagt er Lau heller ikke så stærk i troen mht genmab
-
pointen er imidlertid, at det er problematisk når "eksperter" derinde står og fodrer lytterne med fejlagtige oplysninger. det er fair nok, hvis de ikke kender casen. men så bør de klart sige dette, i stedet for at gøre sig kloge, og skyde om sig, med ting de ikke ved noget om.
-
Den slags ser og hører vi på alle medier. Især når det er politikere som udtaler sig.

-
Det var Beskos i onsdag 31 min. inde i udsendelsen.
-
Lau var ikke med i denne udsendelse. Har ikke hørt hvad han sagde i går.
-
Jeps.
-
Jeg sendte en sms til Pernille Enggaard lige efter at Beskos havde udtalt sig.
-
Også underligt at Beskos nu ikke har noget i mod Genmab. Han har dømt den i hullet mange gange på bla. Børsen Play.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind