Genmab — December 2016
-
Tak GB.Lige den der har jeg styr på. Postede programmet i går eller forgårs. DEn skal nok give stof til Børsen Play.

-
Hvad er processen for godkendelse til 1. linje? Der må være rigtig mange midler som ligger i 2. linje som vel lige så vel kunne ligge i 1. linje. Jeg tænker på - hvad er det FDA skal analysere på for at godkende Dara til 1. linje? Er det markant bedre end det der i øjeblikket er 1. linje? (hvilket produkt er det i øvrigt på MM) Er det studier FDA selv laver? Generelt tænker jeg at et produkt som Dara tilsyneladende er så godt og gør så storforskel - hvorfor er det ikke allerede i 1. linje?
-
Ingen tvivl om at Revlimid og Pomalyst også er fremragende stoffer til MM, men det bedste er jo at Dara ikke behøver at skulle slå disse stoffer. Der er vel bred enighed om at kombi behandlinger er fremtiden og Dara kombineret med Rev eller Pom bliver svære at slå (i hvert fald indenfor overskuelig fremtid)
-
-
Vi snakkede om det i går.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind