Genmab — November 2016
-
Desuden er det ikke kun J&J der har muligheden, der er andre med pengepungen i orden, dermed ikke sagt at det vil ske, men scenariet er tilstede lige meget hvad JDW siger. Jeg er dog ikke tilhænger af salg, men ser det som en mulighed og har klart flere aktier grundet det og holder dem til omkring ASCO og så må vi se om salget udebliver og der skal reduceres.
-
Mcjean....tror du take-over vil komme i forbindelse med ASCO ????
-
-
Enig Pensionisten - og Mcjean jeg tror fantasien løber lidt for stærkt for dig igen

-
Si' mig læser i ikke hvad der bliver skrevet?? Det er tanker, det er ikke nogens MENING. Tanker der deles og så kan folk selv bestemme hvad de vil bruge dem til. Jeg har indtil videre ikke givet tilkende hvad jeg personligt mener og når jeg mener noget om aktier så er det både og ikke enten eller.
-
Vi må se om stillingen har ændret sig nu efter Actelion er kommet ind i billedet. Gå ind her og stem. Inspireret af Mcjean er tidsrummet indsnævret indtil asco http://www.easypolls.net/poll.html?p=583c613de4b0e8b35e80adf4
-
Rolig nu Mcjean, niveauet her er stadigt MEGET højere end konkurrenten. Jeg har også fået tæsk, når jeg til tider prøver at holde benene ved jorden. Ingen kan lide at deres drømme punkteret men vi har alle brug for synspunkter som dem du lægger frem. Op på hesten og tak for indlæg.
-
Et andet interessant spørgsmål: http://www.easypolls.net/poll.html?p=583c633de4b0e8b35e80adf8
-
@OHW, så er vi oppe på 24 gange, du har proklameret kurs 970, er det bygget på analyser du har lyst til at dele here, eller er det bare i troen på, at hvis du siger det tilpas mange gange, så banker kurssen ned i 970??
-
kursen
-
Men det som Winkel har leveret siden han blev CEO, synes jeg der er al mulig grund til at have tillid til ham. Han har leveret varen konstant. Og når siger der er tech deals på vej, så er jeg overbevist om at det nok skal komme. Så vi skal nok komme meget højere op.
-
@Georgebest, fuldstændig enig, han har altid leveret. Hvis han ikke gør på tech-deals, straffer amrkedet det 100% hårdt. Men jeg mener ikke, at JVW har skuffet os på noget tidspunkt, tværtimod!
-
markedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind