Genmab — November 2016
-
det maksimale ud af deres aktier. Jeg kan kun igen henvise til hvordan det gik tidligere på året da Pfizer købte Medivation
-
GB..Jeg er enig med dig. Det er efterhånden blevet en vane.

-
Jeg siger heller ikke det bliver 100%. Jeg mener opkøbsmålet står meget hørt lige før et bud kommer. Forbi ejerene selvfølgelig vil have en så høj pris som muligt, og derved vil lække Information til markedet. Både køber og sælger har i en sådan situation masser af rådgivere (McKinsey, GS o.lign.), og sælger rådgivere ved lige nøjagtig hvordan en sådan case skal køres.
-
Undskyld stavefejl. Det gik lidt for hurtigt

-
Det kan ske for selv den "Beste".

-
Vi får se. Nogen gange er ejerne også for grådige, som da svenske SOBI i 2015 fik et bud fra Biogen, men de forlangte mere end hvad Biogen ville betale, og derved gik handelen i vasken.
-
@Geogebest,,hmm ?? Med hensyn til Sobi synes jeg du tager grueligt fejl ! Kender du ejerstrukturen bagved Sobi? Jeg har været investor i Biovitrum,nuværende Sobi meget længe og kender deres potientale og vurderer ,ligesom ejerkredsen at værdien af selskabet liger i en fremtidig højere vurdering end et bud tilkendegiver,at derfor afvise det er klogt og rettidig omhu ! Wallenbergsfæren og Investor er meget vel vidende om værdien i deres investering og sælger ikke bare ud af deres velvalgte indehav
-
Jeg var selv investor da Biogen ville købe dem. Jeg nævnte den kun som et eksempel på at en M/A ikke altid går igennem, fordi køber og sælger ikke kan blive enige om prisen.
-
Men kursudvklingen har vel ikke være specielt god siden budet ikke blev accepteret, uanset hvad Investor mener der er af potentiale
-
Ok ,og jeg mener så bare at udtrykket " grådig" ikke var så velvalgt i forbindelse med prissætningen

-
Jeg undskylder hermed mit ordvalg. Det var ikke for at træde på nogen.
-
Kursudviklngen skal jo så ses i lyset af at,en kæmpestor aktiepost er afviklet i åbent marked og at biotek generelt er udsat for tiden
-
Det er helt ok G.B

-
Stockholmsbörsen: Sobi rusade på uppköpsrykten
Stockholmsbörsen avslutade veckan på ett strålande humör och stängde på plus 1,4 procent. I topp placerade sig både råvarurelaterade bolag och verkstad.
Dagens industri (www.di.se)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind