Genmab — November 2016
-
Jeg tror du bliver nød til at skrive det igen. Men er iøvrigt fuldstændig enig med dig
-
De fleste herinde peger på at AB har købt massivt op frem til nyheder og efterfølgende solgt på nyheden(god strategi). Opkøbssnakken falder i en anden kontekst og drejer sig mere om hvad der kunne tænkes i teorien at ske ved et eventuelt opkøbsscenarie.
-
Tak for de pæne ord "Den Fattige".

-
Jeg er også enig med Pensionisten.
-
Lad os se om de anonyme kommer på købersiden i næste uge. Men husk at pludselig gør de modsat og giver Genmab et nyt ben. Ved approval troede vi alle at vi fik brudt modstanden. Næste gang sælger vi fordi det har vi nu lært og bliver taget med bukserne nede igen.
-
Acetelion er JNJs target http://finance.yahoo.com/news/j-j-makes-takeover-approach-191253514.html
-
Det kan sagtens være derfor, at AB flygter fra Genmab. Gode nyheder for dem, der gerne vil beholde Genmab!
-
Acetelion er i en hel anden boldgade end Genmab.
-
bruger de det antal milliarder på Acetelion forstummer alt om en overtagelse af Genmab
-
for en rumtid
-
Den vinkel er plausibel.
-
Jeg har aldrig deltaget i den del af debatten.
-
Enig mobbyduck. Det formodentlig over halvdelen af sit cash JNJ skal hoste op med.
-
ja, gode nyheder for dem af os, der ikke vil af med genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind