Genmab — November 2016
-
@Nickstar...hvor mange har du?
-
Næh, vi vil næppe få tilbudt en pris der modsvarer det langsigtede afkast, da der naturligvis også skal være et afkast til køber. For den langsigtede investor i aktien vil et takeover derfor være øv, men ganske positivt for den kortsigtede investor.
-
Hvis prisen ellers er OK; er jeg lidt indifferent overfor et salg, men for dem der ligger med store positioner i frie midler vil det være skidt, selv hvis de vælger Repsac løsningen vil de være klippet for 42 % af deres investering. Det bliver pensionerne løbende uanset salg/ikke-salg.
-
Ved et salg i kurs 2000 bliver min nettogevinst omkring 150k resten går til skat af urealiseret gevinst af allerede beskattede og afgiftsplagede midler, så det er et nogo i min verden, det eneste positive er for patienterne da vi må formode tingene vil ske i et meget hurtigere tempo og det er så fint med mig!
-
Realistisk set kommer der ikke et bud på mere end dagspris + 40 %. Det eneste der kan redde en højere pris er hvis JvdW hyper den noget mere. Det er vildt usædvanligt at en C20 direktør udtaler sig som han gør. Hvem husker ikke Novo´s "you ain´t seen nothing yet" den slags brænder igennem og forfølger en hele livet-især hvis det kikser.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
hvor mange ska du bruge?;)