Genmab — November 2016
-
Denne sandsynlighed kan så blive underbygget undervejs af data fra ASH og ASCO og hvis de lever nogenlunde op til mine forventninger så vil jeg ikke engang sælge i 15.000, hvilket kan lyde vildt, men det er cirka den værdi NOVO har i dag og JDW siger jo faktisk at de vil blive den største biotek i EU. Kan virkelig ikke finde andre virksomheder i øjeblikket med bare tilnærmelsesvis lige så gode forventningsmuligheder set i et sandsynlighedsperspektiv, men tager gerne mod råd hvis nogle kan finde
-
Mcjean, når noget synes for godt til at være sandt, så er det det ofte. Der er vel også en mængde risiko involveret. Pludselig kan en anden virksomhed med en anden teknologi vise meget bedre resultater, og så er Genmab måske ikke helt så hot længere. Man ved aldrig.
-
Men Dara kan måske udvikle sig til den nye hovedpinepille så at sige og til et stof der booster alle medikamenter i mange indikationer, fra alt til ondt i storetåen til livstruende sygedomme, det skal indregnes i forventningerne hvilket slet ikke er sket, ikke engang bare en lille bitte smule og på ASCO om et halvt år eller ASH om lidt over et år vil vi være klogere.
-
jeg tror mere på, at det er Fidelity, der er i gang med, at stange resten af aktierne over disken!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind