Genmab — November 2016
-
Derfor giver opkøb kun mening mellem godkendelse(i forgårs) og frem til en måned før ASCO, så det er nu opkøbet skal komme, ikke for et halvt år siden eller om et halvt år men i tidsrummet mellem i foregårs og frem til april, sværere er det altså ikke.
-
Jeg tror meget på det Jan siger men lige omkring hans udtalelse om opkøb, så tror jeg han kan komme til kort af egen fri vilje. Penge er ikke alt og et købstilbud kan indeholde mange vinkler, såsom arbejdsforhold, økonomiske incitamenter etc. Men den vigtigste ting er hvor hurtig mennesker kan få gavn af teknologien. J&J vil, hvis de kommer med et tilbud helt sikkert slå fast at udrulningen vil foregå væsentlig hurtigere end hvad Genmab kan præstere og derfor er det bedst set med patientens øjne
-
Man kan ikke sige, at Genmab er for store til at blive overtaget. Der er da nylige eksempler på at markedslederen giver bud på nr 2, altså 1. udfordreren http://politiken.dk/oekonomi/virksomheder/ECE2874741/verdens-stoerste-bryggeri-haever-kaempe-koebstilbud-paa-nr-2/
-
@thomashvor vil du placerer penge efter??? Markedet af fuld af likviditet, hegdefondene performer dårligere end index. Stockpicking har aldrig været sværere, jeg har det som Mcjean, jeg vil heller ikke sælge!
-
pengene
-
nej, men er det kke meget kortsigtet??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind