Genmab — November 2016
-
J&J er oplagte købere. Det har været min antagelse længe - ud fra de samme betragtninger som Solsen. Købmandsskab. Jeg har dog på fornemmelsen, at de har lavet en Gentelman agreement med Genmab. Genmab er innovations garage for J&J så længe det er muligt. Hvis andre byder sig til så går de fra forlovelse til ægteskab.
-
Solsen, jeg kan sagtens følge din argumentation for at de bør købe Genmab. Tror bare ikke det sker!
-
At J&J solgte deres andel er ikke et argument. De har som solsen skriver lavet et hedge arrangement, som med al sandsynlighed bliver hjemkaldt, hvis behovet melder sig. Det taler i min optik for en afventende strategi, hvor begge nyder godt af at Genmab har armslængede til at innovere.
-
Sådanne hedge arrangementer er dyre, specielt hvis der er meget lang løbetid på dem!
-
At få nogen til at udstede en call option på Genmab aktier med f.eks. 3 års løbetid, koster virkelig kassen
-
Men at nogen ville lave en sådan aftale uden at prisen er i nærheden af markedsværdi er usandsynlig. GS o.lign. er jo ikke non-profit centre
-
Det er ikke et argument for at en option ikke prises på markedsvilkår
-
Det håber jeg så han gør
Retorikken på Jefferies webcast pegede vel i den retning -
Vi har en aftale på hexabody til gode. Og han har det med at indfri det han lover
-
Ja
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind