Genmab — November 2016
-
Nogen der har et kvalificeret bud på, hvad et overtags tilbud per aktie kunne lyde på? Med alt det positive i der er i spil, både for markedsførte produkter og dem der er i cliniske forsøg.
-
17-1800 og så 2000 for dem der nægter og hvis de er tæt på 90% så måske 2200, jeg nægter at sælge under 5000, så jeg er ligeglad med et bud, men spændingen er sjov. Hvis du tager patientbriller på tror jeg du vil synes det er dejligt med en overtagelse, da de hurtigere vil få tingene til at ske.
-
Skal i 970?

-
Repsac, så går jeg da ud fra at du har solgt alle dine genmab, hvis du "ved" det

-
Repsac, okay
modtaget..... -
Allerede dengang talte de store TA-vismænd, at der sandsynligvis var tale om et "Gap-away", hvilket jf disse teknikkere ikke nødvendigvis skulle lukkes. Derfor henvendte jeg mig også til Helge for at høre, om han kunne få Henrik H til at give sit B7 om casen og stregerne lige netop nu. HH plejer at være god og kompetent.
-
Her er rationalet:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27637890 -
Lego...Er på vej.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind