Genmab — November 2016
-
Jeg forstår slet ikke hvorfor flere herinde har jnj som oplagt køber av Genmab. I mine øjne har jnj allerede købt Darzalex som er Genmabs vigtigste aktiv. Det som er tilbage i Genmab af Darzalex er aftalte procentsatser og milestones. Dvs. der er ikke noget strategiskt vigtigt for netop jnj, "kun" en pose penge. Pengene er nok alle andre end jnj ligeså interesserede i. Eftersom Darzalex allerede er solgt fra er det resten af Genmabs produkter/pipeline må være afgørende for en potentiel opkøber.
-
Enig Solsen.
-
manielsen..Det synspunkt er der mange som deler her inde. Har været oppe og vende mange gange gennem de seneste år.
-
Sanofi må være bekymrede om der er plads til Isatuximab, og Morphosys' CD38 projekt afhænger af om de kan få noget ud af retssagen. Hvis ikke, er det dødt, da de ikke har en partner
-
Men
-
Men i og med at Darzalex er firstmover, så riskierer Isatuximab vel en skæbne som Arzerra har p.t.?
-
Ja måske, men det var vel ikke det de oprindeligt regnede med. Men de kan selvfølgelig være tilfreds med mindre nu, og håbe på at komme ind i senere linier når patienterne er blevet dara resistente
-
Amgen, Janssen Show Commitment to Multiple Myeloma Research - See more at: http://www.ajpb.com/articles/amgen-janssen-show-commitment-to-multiple-myeloma-research#sthash.8bdYSgPS.dpuf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind