Genmab — November 2016
-
CPH...At vi falder har ikke meget med de data at gøre. Danske bankede os alene ned i går.
-
Der har på intet tidspunkt, været tvivl om - I hvert fald ikke her. At Genmab vil få tæsk nu.... Det at aktien ikke fulgte med i de seneste dages rally i NBI, viste det klart og tydeligt.... Aktien står overfor nogle tæsk nu - det er bare spørgsmålet hvor mange og hvorfor?
-
Jeg har en anden opfattelse af sammenhængen mellem Genmab og NBI. Den har jeg og bla. 89 skrevet her i chatten.
-
CPH...Eller også er køberne fornuftige og venter på en lavere entry.
-
Hvorfor købe, når det er oplagt at der er en aktør som skal af med en ordenlig dyne af aktier?
-
Fuldstændig som jeg skrev for lidt siden.
-
Pipelinen opjusterer man ikke på.
-
Pipelinen er ikke "stærk" endnu.
-
Nej.
-
Danske og A/B dækker over mange forskellige kunder. De har forskellige motiver til deres køb og salg.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind