Genmab — November 2016
-
Vi plejer at gå lidt ned om fredagen og så stige igen fra mandag af
Så det er mit bud -
Jan lagde op til noget meget stort med knock your socks of og gåsehud. Det så vi ikke. Men når man er så nørdet, som han er, så tricker man på andre ting. Vi aktionærer vil gerne have stigninger - og helst med det samme. (Jeg ved godt, at mange af os er langsigtede). Vi havde derfor håbet på en enkelt sætning, som kunne få aktien til at skyde i vejret.
-
Nu er alle jo ikke som os, og gudskelov, så kan vi stadig få Genmab billigt

-
Så kom vi i minus

-
Rolig nu, vi falder hver eneste fredag

-
Nu skal vi vel også lige huske at det generelle marked er faldet ekstremt meget, hvor Genmab stadig ligger på en forholdsvis fin kurs
Så når nu det generelle marked vender igen skal det nok blive fint 
-
Rolig nu!! D.1 januar lå den i de 925,- og nu over de 1200,- som er en stigning på 30% på et mærkeligt aktie år, med de ting som har været, så kan jeg som sådan ikke forvente mere, så hvis den ligger i 1600,- i november 2017 som vil sige igen med en stigning på de 30% som jeg er ret sikker på at den gør, så synes jeg personligt at det er ret godt!
-
Præcis HLF!
Og så bare godt med bull på den hvis man synes 30% er for lavt 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind