Genmab — November 2016
-
En tale var nok.
-
(Y) (Y)
-
Min snak om at genmab bløder var selvfølgelig bare for at jinxe modsat. Navnet RaketDarza viser sublimt hvordan jeg havde forudset dette udfald

-
Findes der egentlig et sted på denne side hvor man kan finde kommende mærkedage for Genmab. Der er ofte så mange at jeg i hvert fald personligt har lidt svært ved at holde styr på diverse datoer
I tilfælde af det ikke eksisterer så kunne man evt. overveje at lave en rubrik på denne side hvor de stod listet, ved ikke hvad andre synes, men kunne være en fed feature i stedet for man skal lege spørgejørgen ofte 
-
Tak Bulder

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind