Genmab — November 2016
-
Blander mig bare for en kort bemærkning eller vel nærmere præcisering. Bulder citerer mig for ikke længere at tro på takeover scenariet. Well, det er en sandhed med modifikationer. I mit indlæg den 12/08 (Genmab a twist on the tale) fremsatte jeg mit bud for resten af 2016.
-
I øvrigt mener jeg i alt beskedenhed at indlægget på baggrund af den efterfølgende udvikling i høj grad stadig er aktuelt og jeg holder derfor stædigt fast i mine konklusioner som indtil videre har haft god overensstemmelse med hvordan de faktiske forhold har udviklet sig.
-
I forbindelse med indlægget skriver jeg ganske rigtigt at jeg tager tanken af bordet og ligger det argument til grund for at vi ikke vil ramme kurs 2000 i 2016 . I stedet sætter jeg et kursmål på omkring 1400-1500 da jeg fjerner en strategisk præmie i min værdisætning.
-
Jeg skriver dog tydeligt at et takeover ikke længere er mit primære scenarie. Heraf følger naturligvis at jeg ikke udelukker det stadig kan ske selvom jeg i fjerner værdien i mine forventninger til kursen på kort sigt.
-
Yderligere skrev jeg om Tisotumab som jeg har meget store forventninger til. Mine forventninger til AXL er også store på baggrund af præklinisk data, men her er det potentielle cashflow så langt ude i fremtiden at det ikke rykker meget på nutidsværdien. Tisotumab giver i den forbindelse langt mere benzin til kursraketten ved publicering af de forventede gode resultater her på kapitalmarkedsdagen.
-
Når ovenstående er sagt, så er jeg forsat mega bull. I mit indlæg i August skrev jeg hvorledes jeg foventede at vi ville bryde kurs 2000 i 2017. Det føler jeg mig nu meget mere sikker på at vi gør og formodentlig også langt før afslutningen af året.
-
I forhold til takeover så udvikler tingene sig hele tiden. Muligheden foreligger i mine øjne stadig, men det er som sagt ikke længere den primære årsag til at jeg har et højt antal Genmab aktier. Så længe værdiskabelsen er så massiv er det positivt for hver måned ekstra vi forbliver et selvstændigt selskab. Det var hvad jeg havde på hjertet lige nu.
-
Tak ROI
-
Lidt mere om det nye studie i Irland. Gentogen linkede i gaar fra clinicaltrials. http://www.bioportfolio.com/resources/trial/169209/Cyclophosphamide-Bortezomib-Dexamethasone-CyBorD-With-Daratumumab-DARA.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind