Genmab — November 2016
-
http://abcnews.go.com/Health/PatrickSwayze/patrick-swayzes-death-shows-tough-pancreatic-cancer/story?id=8583819 Den sørgelige historie om mange kvinders idol. Samtidig et indblik i sygdommens (pancreas/bugspytkirtel cancer) svære odds. Unmet medical need der skal speedes op Genmab !
-
Jeg har haft en bekendt som var russisk oligark og milliardær. Han
fik kræft i bugspytkirtlen. Rejste verden rundt og betalte formuer for råd og behandling. Bla. på Rigshospitalet. Intet hjalp det mindste. Han døde næsten fra den ene dag til den anden -
Uanset hvor mange eksperter han konsulterede kunne hans formue ikke forlænge hans liv.
-
Der er desværre lang vej fra forsøg i reagensglasset til et godkendt præparat. Heldigvis er vejen kortere i indikationer, hvor der ikke findes virksom medicin i forvejen.
-
Men Helge - værdiskabelsen i Genmab vil ske løbende efterhånden som det vises resultater. Vi håber det begynder torsdag i næste uge. For patienterne håber vi naturligvis på nogle hurtige godkendelser, måske efter fase 2 som i dara mono.
-

-
Jeg har et spørgsmål af mere personlig karakter, da et nært familiemedlem er blevet ramt af Ovariecancer, og efter at have læst nedenstående link, er humøret lidt bedre. Jeg kan dog ikke greje,
hvornår man kan forvente svar fra FDA, så produktet rammer markedet? -
God aften. Hvor er det dejligt læsning alt det i kommer med. Ikke mindst for patienterne (om end at der er meget lang vej endnu). Som Genmab investor er det tillige betryggende at tænke på at algoritme handel (computer) ikke forstår casen i Genmab. Heldigt for os

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind