Genmab — November 2016
-
Dette er vist et link der virker http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article9116127.ece
-
God morgen.

-
Nogen vil ud af aktierne i DK og bruger enhver lejlighed til at sælge ud måske endda globalt. Den ræverøde presse tror at Trump vil ødelægge verden, deres shitstorm vil resultere i markedsuro og om et år finder man ud af at Trump faktisk laver ting der virker og ikke lader sig manipulere af lobbyistiske meningsdannere som vil globalismen for enhver pris. Mit gæt er at faldet vil fortsætte og måske skal finde støtte i 970, men kan selvfølgelig tage fejl. Håber de hiver en kanin op af hatten
-
Mcjean - du har jo flere gange haft ret, men jeg håber satme ikke det bliver i dag. En mulig upside ved du skulle få ret er jo så til gengæld at prisen på Gen igen er "lav" og muliggør opkøb igen. I øvrigt skal du huske at meningsmålingen med Trump skal sættes over for vaælgmæn og her mangler Hillary kun 7 fpr at få de 270 der gør hende til præsident. Go for Gen og Van Der Winkel - opjustering og en overraskelse fra FDA og vi ser nye højder og alle tuder over de ikke fik købt flere på dette niv
-
Jeg er helt på linje med Mcjean. Efter opjusteringen i Q2 faldt aktien i ugerne efter fra 1230 til 970 niveau....MEN, der er en afgørende forskel og det er, at vi nu ser ind i nogle begivenheder der KAN ændre billedet af genmab i positiv retning. Det var ikke tilfældet efter Q2, hvor man kunne se en lang periode uden nyheder. Men igen, gårsdagens kursfald viser med al tydelighed, at den største trussel mod vores høje kursforventninger er den geopolitiske udvikling.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind