Genmab — Oktober 2016
-
Hvis man skal tro deres selvbeskrivelse http://www.uptodate.com/home/about-us
. -
forstår stadig ikke, at hver eneste gang kursen går lidt ned, bliver der råbt kurs 970 på stedet, vi er altså i biotek, det er volatilt
-
Jeg har så meget is i maven, at jeg ligger med ekstra tæpper om natten.
Jeg har ikke satset hele butikken og har en fornuftig GAK...og, jeg ved mange vil blive sure, men lidt op og ned er fint. Så kan der tjenes lidt ekstra på swing, hvis man er til den. Tænk at kunne swingtrade i en aktier man er 99% overbevist om skal op med 30-40%. -
Det er mit indtryk, at de forum er interessant, fordi FA fylder mere en TA. Det er fint med TA, men fremadrettet betyder det ikke det store. Det kan være interessant momentvis, men det som gør dette forum ekstraordinært og som tiltrækker særlig stor fokus er FA-viden, indsight i casen og medico-verdenen. Is i blodet min ven..
-
Tak for svar Gentogen, havde læst noget af det med småt, men undrer mig stadigvæk over hvem som anbefaler, en lille lukket gruppe med holdninger afhængig af sponseraftale eller den perfekte objektive gruppe i ordets bredeste betydning
? Det står vel hen i det uvisse, men ingen dårlig omtale for Darzalex må vi konkludere. -
Og jo hurtigere bliver butikken solgt..........fix it for you! Salget af
Darzalex er i min verden kun interessant set i forhold til patienter, at de får den bedste behandling, jeg er mere interesseret i hvad de render rundt og laver i klinikken, feser de husleje af eller producerer de brugbar viden? Håber kapitalmarkedsdagen giver et indblik i deres arbejde da det kniber lidt med nyheder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind