Genmab — Oktober 2016
-
har lidt svært ved at se, hvorfor der altid skal råbes kurs 870, hver gang der kommer et fald. Hvis man er bange for fald, så er biotek nok ikke det rigtige sted.intet galt med casen, kunne forstå det, hvis det var på virkelige dårlige nyheder vedr casen, man er nervøs....
-
Mcjean - jeg ved ikke hvad du baserer dine data på, men at nævne kurs 670 giver jo ingen som helst mening selv med korrektion - når du melder sådan noget synes jeg du skal underbygge øjeblikkeligt. Skulle den nærme sig den kurs vil den jo længe inden blive opkøbt!!! Ja det er svært at se på lige nu og det giver i min verden ingen mening, men det lykkes gang på gang for nogle at swingtrade denne aktie - begynder efterhånden at ligne Fingerprints forløb mere og mere
-
fuldstændig enig
-
Min motivation er at tænke i scenarier helst alle deres findes, kun på den måde kan jeg se mig selv i øjnene og jeg føler mig bedre rustet til at tage de rigtige beslutninger. Nogle talte længere oppe om mulige scenarier og jeg gav mit besyv med, hvor jeg nævnte et mere ekstremt scenarie(40% korrektion og faktisk det område opturen startede). Jeg har ikke behov for at hævde mig selv da jeg hviler ganske udmærket i mig selv, nogen kalder det harmoni og balance;-)
-
Vi røg da ned mod de 600 i februar. Helt skævt er det scenarie vel ikke ved en voldsom korrektion, hvor der trækkes store penge ud af markederne og hvor der under stor panik udløses en kaskade af stoploses.
-
Jeps. Det gør sandsynligheden mindre.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind