Genmab — Oktober 2016
-
Jeg tror, de fleste herinde er langsigtede. Derfor kan kursen være meget interessant at stoppe op ved momentvis, men jeg tror, man skal skæve til de nyheder, som vil komme frem til årsskiftet. Jeg forstår kursen kan optage, hvis man er kortsigtet eller ikke har været med så længe.
-
-
Hvis man drømmer om kurs 1500-1600 stykker ved årets afslutning, så mener jeg der skal andre ting på banen end daratumumab i MM. Hvis vi ikke får kliniske data uden for MM med daratumumab, så er det efterhånden kun tisotumab vedotin der kan overraske og drive kursen op. En rigtig flot tech-aftale kan også sætte sit præg.
-
Enig Sukkeralf.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind