Genmab — September 2016
-
Mht. diskussionen om Jan, så kunne det jo også være en mulighed at han overlod posten som direktør til en anden, og så selv gik tilbage til posten som forskningsdirektør, i takt med at genmab udvikler sig. Han har jo selv sagt hvad ambitionen er, og han virker ikke som en mand der er drevet af penge eller udsigten til topposter i de største selskaber. Jeg tror han bliver i Genmab så længe at det er der forskningen for ham er interessant.
-
nordea holdt storudsalg
-
http://www.cell.com/cms/attachment/2061648240/2063158957/mmc2.pdf Lidt til aftenlæsning
-
@Solsen. Jeg har forsøgt at læse det. Men det var godt nok for viderekomne. Jeg kan forstå at drejer sig om Genmabs Hexabody, men derudover må jeg stå af ;-). Hvis du gider må du gerne give din konklusion.
-
Nu er jeg jo ikke videnskabsmand. Men det virker som om Genmab har styr på, hvordan CDC mekanismen fungerer og kan moduleres til at trigges. Det er som bekendt en af de mekanismer, der dræber cancer. Det kan være gamechanger, men skal jo lige valideres i mennesker !
-
Mange tak Solsen. Lyder lovende, men selvfølgelig noget der tager laaaang tid
-
-
Enig Lego og Bulder.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind