Genmab — September 2016
-
Tak for referat.

-
Tak Henrik. Rosen skal først og fremmest videre til skribenterne. Det er en gave at være moderator for dem.

-
Ikke Genmab,. Men absolut værd at læse for investorer: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=75170
-
Problemet er vel bare at centralbankerne så ik har noget at "skyde" med hvis det hele så ramler og de på et tidspunkt er nødt til at sætte ind, nu når de ik ka sætte rente mere ned. og er utrygheden og mistilliden først skabt, så ska der endnu mere til end de gør nu for at skabe ro igen. Vil de mon løbe an på det?
-
Jeg tror, at Centralbankerne vil være meget varsomme.
-
Jeg synes FED gør det helt rigtigt. De signalerer til markedet at dette (rentestigninger) kommer til at se og vi gør det stille og roligt. Ingen chok, ingen overraskelser. I et tempo som markedet kan absorbere. Jeg har god tillid til at det nok skal lykkedes uden noget crash - men måske med en (mindre) korrektion på ca. 10%.
-
Ligner en fin start i Genmab i dag.
-
Vi er Nord for 1045.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind