Genmab — September 2016
-
Det er sundhedsfagligt stof ikke erhvervsstof eller specielt noget med Genmab.
-
DR´s udsendelse har ikke noget specielt med Genmab at gøre. De vil angiveligt bruge det til at vise min spændvidde i relation til
det sundhedsfaglige område. -
Den spænder over avanceret cancermedicin til kosttilskud fra f.eks. Chr.Hansen og Biogaia.
-
Hvad koster et sådant abb?
-
-
Hvad får man dog for de penge?
-
Jeg kan vel umuligt være den eneste der ser et mønster i Genmab i dnne periode. Den stiger i starten af dagen for så at sive og ende i et fald. Det ligner ret meget noget systematik eller måske noget computer handel - uden jeg ved ret meget om det. Man får jo helt lyst til at daytrade aktien. Nu bliver det spændende at se om det også sker i dag - lille stigning nu og så en siver...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind