Genmab — September 2016
-
lavere medicinpriser.
Markedssnakken om et muligt bud på Genmab fra et større pharmaselskab er i høj grad stilnet af.
Dette kan få kortsigtede investorer til at sælge ud.Sektorrotation bort fra pharma.
Shortsalg. -
Fred være med alt det.

-
PS: Jeg har stort set aldrig set nogle brugbare tekniske analyser i Genmab. Aktien overrasker ofte uventet den ene eller anden vej. Trenden har alligevel været op i de seneste år.
-
Hvis aktien bankes under 1000 ovenpå de positive nyheder der har været i en lind strøm i år, så vær lige opmærksom på at det før er set at selskaber af helt uforståelige oversager pludselig dykker og vupti så kommer der sørme helt belejligt et købstilbud, dermed ikke sagt det sker her, men kursen giver ingen mening i forhold til det uforløste potentiale. Aktien kan sagtens sive som de andre år frem mod nov. dec., men der burde være en grænse
-
Spot on. Det er med i min nye analyse.

-
Altså ikke det med købstilbudet, men den vigende kurs på den korte bane.
-
Jeg er helt enig Mcjean og sikkert også Helge, når analysen offentliggøres. Selv om nogen hollændere ikke længere mener, at der kommer et købstilbud, kan det sagtens komme alligevel. Personligt håber jeg ikke at det sker, dertil er potentialet for stort på den lange bane.
-
DR har lige meddelt, at de kommer med et kamerahold til mit foredrag om min Genmabanalyse hos DAF i Roskilde d. 8. september. Hvis du er medlem så mød endelig op.

-
Det ser da udmærket ud. Kunne være spændende at se det færdige resultat. Helge, den tager du lige med Jan. En VIP PI tur
https://www.duravermeer.nl/Portals/0/20160126 Uitgebreide publicatie_def v4.pdf -
Det er sundhedsfagligt stof ikke erhvervsstof eller specielt noget med Genmab.
-
DR´s udsendelse har ikke noget specielt med Genmab at gøre. De vil angiveligt bruge det til at vise min spændvidde i relation til
det sundhedsfaglige område. -
Den spænder over avanceret cancermedicin til kosttilskud fra f.eks. Chr.Hansen og Biogaia.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind