Genmab — August 2016
-
Elotuzumab kører alllerede i et ligende RVD setup https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01668719?term=elotuzumab&rank=7
-
-
Mit fravær har været genskab for debat i dag. Mit fravær skyldes ikke at jeg er sur på nogen, men at jeg af arbejdsmæssige årsager ikke kan poste her. Men jeg følger med her på siden hver dag. Iøvrigt gav ROI indlæg igår om tisotumab vedotin mig håb om at der er fremtid i pipelinen. Dagens flotte stigning tror jeg skyldes Pfizers bud på Medivation. Nå jeg melder fra nu, og ønsker alle os Genmab aktionærer held og lykke. Jeg håber jeg på et senere tidspunkt kan bidrage lidt igen, men er altså nød
-
til at tage en pause.
-
@Jep..Ja der er helt sikkert ikke kun en årsag til D-VRd studiet.. det skulle da lige være at sælge en helveds masse daratumumab;-) Dog vil jeg sige at der er mange argumenter imod at bruge Velcade og Kyprolis, da bivirkningerne slemme, så fremtidens kombier tror og håber jeg bliver uden proteosom-inhibitorer.
-
Lige et spørgsmål til de kloge hoveder vedrørende Tisotumab Vedotin og med reference til side 31 af Genmab's investorpræsentation i juni 2016: http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-KPIBN/2673528735x0x895701/CA34EBD1-9B22-4201-8245-78AD146969C6/GS_Investor_Presentation_notes_appendix__2June16.pdf
-
Jeg er total lægmand indenfor biotech og denne type studier, men når jeg kigger på resultaterne for doseringen af de 24 patienter, synes jeg ikke det ser særlig interessant ud. Med andre ord ligner det ikke, at der er særlig mange af patienterne, der har nogen effekt (de fleste har haft disease progression relativt hurtigt eller har "blot" stable disease.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind