Genmab — August 2016
-
Dette antistof har potentiale til at blive det nye vidundermiddel, og en fair value på "forventninger" herfor burde være omkring 1800-2000, men something strange happens, så mon ikke vi nærmer os et bud, hvis der er hold i "forventningerne". Kursen afspejler i hvert fald ikke "forventningerne".
-
Royal, aktieavancebeskatning har vist ikke meget at sige ift warrants, da gevinst for disse beskattes som b-indkomst.
19/8 09:48 af DavidBP
Derudover er det vigtigt at pointere at en warrant ikke er lig en aktie. Warranten bliver først en aktie i det øjeblik som den "købes fri". Så hvis Jan har fået 100.000 nye warrants, så skal han altså lige punge ud med 100.000 * tildelingskurs for at få sin aktiebeholdning forøget. -
Nordea morgen:Den administrerende direktør udnyttet 110.000 warrants
i går; dermed sin netto beholdning er steget til 610.000 aktier trods den sælgende i dag. Den administrerende direktør
opretholder en ejerandel på ca. 1% af Genmab eller ca 665 mill kr. Vi er ikke bekymrede for insider salg og bemærk, at sidste gang den administrerende direktør solgt, var kursen
omkring DKK 600 per aktie, dvs. 45% under dagens kursniveau. Vi fortsætter med at se meget stærk -
kommende nyhedsstrøm i Genmab med en fortsat acceleration af Darzalex salg, en USA og EU mærkat
ekspansion til 2
nd
line indstilling, regulatoriske og salg milepæle fra JnJ, data for Darzalex i
non-MM indstilling samt virksomhedens CMD den 10. november i NYC, hvor den tidlige fase
pipeline aktiver vil blive fremvist. -
Den snak foregår altid uanset selskab..warrants og deres størrelse vil altid være genstand for diskussion..men hvis det ikke er nervøsitet om årsagen til ledelsens udsalg der driver kursen ned, hvad er det så? Er det den kendsgerning, at udlandet generelt har solgt danske aktier og specielt medicin og biotek de sidste måneder?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Tak for svar, Solsen... Hygger mig sgu egentlig osse med mine Genmab-aktier. Hvis jeg nu solgte, havde jeg jo heller ikke nogen undskyldning, for at komme ind i dette forum hver dag, og blive klogere