Genmab — August 2016
-
Han sætter ikke kursmål på.
-
det er vel også for meget forlangt efter de 14 måneder, det tog at lave analysen
-
Jeg syntes at han gør et solidt stykke arbejde i de selskaber han følger.
-
Personligt har jeg størst dedikation til jyske banks analyseteam. Jeg er stort set altid enige med deres analyser trods små undtagelser. Jeg følger løbende deres analyser/ og opdatering af analyser.
-
hahaha - så scorer du ikke mange point her!
-
Hvad fanden er det Nordea har gang i i lukkeakutionen? Endnu en gang hamrer de aktien i bund
-
Det har været en brutal uge siden regnskabet sidste uge. 145 point ned fra toppen onsdag morgen uden forklaring. Det er underholdende på den forkerte måde
-
A/B røg i det mindste tilbage på den anden side af stregen.
-
Apropos Nordea. De skal vel bare have mere handel i deres Genmab certifikater.

-
Ja, det må vi trøste os lidt med - det ser i det mindste ud til at det målrettede udsalg fra udlandet er ebbet ud. Med lidt held markerer dagen i dag lidt fast grund under fødderne igen
-
Hej folkens, i øjeblikket har jeg placeret ca. 80% af mine investeringspeng
e i Genmab og 20% i Vestas. Jeg ved, at det er en stor risiko med så lille spredning, og derfor vil jeg høre, om i - hvis i var mig - ville sælge lidt Genmab og købe mig ind i nogle forskellige lakseaktier?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind