Genmab — August 2016
-
Det er helt rigtigt - men det er jo kun 2. linie. Off-label vil eksplodere for dara. Det vil svare lidt til at silkeborg havde ronaldo på bænken og ikke brugte ham fordi han har lidt for meget pomade i håret
-
Jeg lovede kommentar og den ligger nu i debatten
GENMAB - A TWIST ON THE TALE: -
-
Fremragende David. Poetisk og stærkt skriv. http://www.proinvestor.com/debat/75070
-
Din statusanalyse ligner meget min egen.
-
Enig dingle.
-
Technical-Software
Börstrenden har vänt för Biostockbolagen
augusti 11, 2016Den internationella trenden för biostockbolagen har vänt efter den längsta perioden av Bearmarket på över 20 år. Hela 343 dagars fallande trend och en nedgång på totalt 39,4 procent ser nu ut att vara över och vi kan förvänta oss en längre och större uppgångsfas som även kommer att ha positiv inverkan på de skandinaviska biostockbolagens börsvärdehttp://www.biostock.se/2016/08/borstrenden-har-vant-for-biostockbolagen/
-
Det har så ikke lige slået igennem for de danske selskaber.

-
I de senere dage.
-
Kan en anden foreløbig overordnet konklusion være?: ”Skuffende” regnskab. Negativ kursudvikling på kort sigt (1050) og mellemlang bane (950), men positiv på lang bane (1500) . Sektorrotation i gang. Indprisning i fht. amerikansk præsidentvalg. Hurtig M&A ikke aktuel. Jan V.W ønsker eget powerhouse. Stærkt afhængig af godkendelse til næste patientniveau. Spekulanter forlader aktien. Dara stadig absolut hjørnesten. Afhængig af data uden for MM. Pipeline resultater 3-5 års sigt. Vær lang i aktien.
-
Jeg vil være lidt varsom med at blive alt for overanalyserende på et fald ovenpå H1 regnskab. Det er jo efterhånden velkendt at Genmab er blevet en yndet spekulations aktie. Jo flere private der forsøger at tjene lette penge des større interesse er der fra internationale huse til at ryde bordet med jævne mellemrum. HSBC og Goldman mfl. elsker det her game, og aktien tager med jævne mellemrum en tur i rutchebanen.
Mængden af gearede produkter forstærker kun denne interesse.
-
I min optik står vi lige nu ved en skillevej. Vi oplevet konsekvensen af Genmabs overlevelseskamp for år tilbage. De har tydeligt valgt rigtigt, og satset alt på dara og samarbejdet med j&j. Rigtigt meget blev stoppet og der blev satset snævert. Vi overlevede og Jan har tydeligt bragt selsbet fra respirator til en succes. Men..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind