Genmab — August 2016
-
David..Hvilken Facegruppe tænker du på? Det er ikke mit indtryk, at der er ret mange som er overdisponeret i vores. De fleste er med her under alias.
-
Men ok..Mange er nok overdisponeret i dansk biotek generelt med Genmab, Bavarian og Zealand Pharma.
-
Legolas..Derfor er det godt at vi med mos på bagsmækken kan fortælle, at vi har oplevet den slags mange gange før gennem årene.
-
Jeg synes at husek, at det også var sådan sidste gang, der var regnskab. Der kom godt nok en stor korrektion i Februar, men som der rigtig bliver påpeget, så kommer aktien igen, så længe casen er intakt - og det må vi sig den er - også i den grad. Det bliver et spændende sidste halvår, hvor man skal huske det akiter handler om - indsigt og is i blodet.
-
David..Jeg har lige tjekket de seneste tråde. Udover nogle enkelte
som snakke Bullx3, så læser jeg ikke noget om at skribenterne er overdisponeret i Genmab. -
Jeg henviser stort set altid i trådene, at man skal søge sin information her i chatten. Siden jeg startede gruppen i maj er vores besøgstal i Genmabchatten mere end fordoblet.
-
David..Sådan opfatter jeg det slet ikke. Jeg følger bare Genmabsnakken meget tæt i gruppen og har ikke samme opfattelse som dig. Jeg er så farvet af, at jeg kender mange af dem som kommenterer fra flere sammenhænge. Bla. deres skriverier her under alias.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind