Genmab — August 2016
-
Vi har før prøvet disse store udsalg og er kommet stærkt tilbage igen.
-
Enig David.
-
Jeg plejer stort set altid at fiske på disse tilbagefald. Lige er jeg bare ikke sikker på om tidspunktet er det rette.
-
Det kan være denne risiko der positioneres imod. Det kan være et shortudsalg eller bare nogen store gutter som søger bedre græsgange på den kortere bane.
-
HSBC havde netop denne tid efter regnskab som værende en stille tid på nyhedsfronten. Måske der er nogen som agerer på den baggrund.
-
JKY..Jeg offentligør min Genmab analyse hos Dansk Aktionærforening primo september. Jeg medtager ikke Dara uden for MM i beregningen.
-
Det er ikke første gang vi svinger ned under 1200. Ha nu lidt ro på, og lad de store flytte deres positioner lidt rundt. De kommer nok tilbage igen skal i se. Det er ganske normalt for biotek at kursen siver når nyhedsstrømmen tager sig en slapper - det ved i jo også godt

-
Enig DavidBP.

-
Jeg tror der ligger mange Bullx3 og gør ondt lige nu.

-
Jeg har selv et frimærke.

-
Du kan nok tåle det Helge
Desværre har jeg følelsen af, når man læser kommentarsporet på facebookgruppen, at mange blindt har sat en (uhensigtsmæssig) stor del af deres investeringsmidler i Genmab med håb om den hurtige gevinst. Mange glemmer at balancere porteføljen, og det gør nas nu..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind