Genmab — August 2016
-
David rystede lidt mere ud af ærmet end sædvanligt. Han sagde, at der kommer mere kød på future cost til kapitalmarkedsdagen 10 nov - og så tilføjede han den her "But I think I would -- at this early stage, would expect a cost increase for 2017."
-
Langt om længe kommer der turbo på klinikken
-
Ja præcis for David siger jo at de så vil tage den med i guidance - og man kan sige at man derved rammer pænt forkert, hvis man ligge akurat ikke rammer så den milestone udløses - jeg tror godt Novod kunne have ret, men David får det jo til at lyde som om der ikke er noget underligt ved 490 millioner dollar
-
...men lidt længere nede siger David så også - "once we trigger one of those then we will announce it, or if we've actually got the sales level that we believe is one of those ones that would trigger the milestones, say for 2017 guidance."
-
det kunne måske lyde som om den milestone kunne ligge på usd 1 mia i stedet...
-
Med den lave royalty i starten af trappen vil det give mest mening at front-loade sales milestones i pakken. Der ligger en mulig yderelige opjustering her
-
...det skulle da gerne komme på dara alene...
-
Enig Bulder.
-
det lyder til, at præsentationen 10 November bliver et must-see for os
-
om filing siger Jan - og den missede jeg egentlig - We are going to file in second line, based on the CASTOR and POLLUX data. Janssen is doing a lot of work and I can tell you that filing is still scheduled for Q3, so it's around the corne
-
jeg tror ikke, at der kommer rolling sub. eftersom det er sBLA'er vil behovet nok være mindre - og der er allerede givet btd, så interaktionen med myndighederne er igang
-
men nu har vi en bagkant på ultimo september på filing
-
Data Castor, 30-03-2016, 134 dage siden
Data Pollux, 18-05-2016, 85 dage siden -
Data Castor, 30-03-2016, 134 dage siden
Data Pollux, 18-05-2016, 85 dage siden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind