Genmab — August 2016
-
Sorry. Havde lige et udfald på fibernetforbindelsen her i Regstrup.
-
Tak for mange gode spørgsmål. Desværre kunne jeg ikke nå dem alle sammen selv om jeg overskred tidsrammen.
-
Bulder..Jeg har sendt en mail og bedt om svar.
-
kan næsten se ud til at vi skal 100 point ned fra toppen i morges. Det er en af de mest absurde handelsdage i GEN, jeg har set - og der har været nogle stykker i scrapbogen
-
Jeg havde regnet med vandret handel i dag - som værste scenario. Det her er bare helt ude i skoven. Besynderligt nok, så nettokøbte udlandet 20k aktier i lukkeauktionen
-
Ja og Nordea råsolgte.
-
den gang var det på ryggen af et kinesisk meltdown og følgende sammenbrud i NBI på -33%. Denne gang ser det ud til at GEN kører solo
-
jeg kan næsten ikke forestille mig andet, end det er shorts, der bliver sat.
-
Der er jo ikke ret mange store investorer i GEN ud over fidelity
-
Enig dingleberry. Hvis den blev sat på toppen i morges kan det måske forklare tilbagekøb af 20.000 stk. i slutauktionen.
-
Altså hvis det er en kortsigtet short.
-
aktien steg 3% i går - som jeg husker det pba opkøb fra udlandet. Der kunne have været nogle forventninger, der ikke blev indfriet ifm regnskabet
-
så hvis vi tager ja-hatten på, så neutraliserers stigningen på 3% fra i går og US biotech er nede med 1,5% og usddkk - 0,5%.
-
Jeg har fået mail med svar fra Jan på
Bulders spørgsmål: "There was a question on the conference call for Genmab’s 1H results regarding a change in status on ct.gov to the ongoing subcut study. We have checked with Janssen and they tell us this is not the case, it is apparently an error and will be corrected". -
Gode tanker Dingle.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind