Genmab — August 2016
-
JohnW...Du finder den bare i drop down og læser med fra kl. 16.
-
godt spm - jeg kan hverken stille spørgsmål eller finde Q&A'en
-
Er I tilmeldt?
-
tilmeldt?
-
Muligheden for at stille spørgsmål er lukket ned nu.
-
Dingle...Øverst oppe på websiden har der de sidste tre uger været et tilmeldingslink. Det har jeg delt mange gang her i chatten.
-
linket har blot sendt mig til den generelle aktiechat
-
Jeps i dag.
-
Prøv at melde dig til her: http://www.proinvestor.com/grupper
-
Og prøv at stille dine spørgsmål i chatten som du efterfølgende finder i drop down. Så vil jeg prøver få dem med.
-
Når aktien falder så meget dagen efter regnskabet, så har det helt klart noget med regnskabet at gøre. Og eneste forklaring er at visse investorer havde forventet en større vækst. Mange godkendte jo også Novos regnskab, ikke desto mindre faldt den 10%, da der var flere der ikke godkendte.
-
Novo var i en helt anden kategori - regnskabet var helt fint. Problemet med Novo opstod, da der blev meldt ud om prispres og nedsatte priser næste år
-
Det kan jeg slet ikke se Bulder. Genmab kan slet ikke sammenlignes med Novo. Det ved de store investorer godt.
-
aaah - man skal melde sig til q&a gruppen for at få adgang
-
Genmab overgår sin egen guiding. Det er den slags der ses på.
-
Jeps Dingle. Uden tilmelding duer helten ikke.

-
Et lidt voldsomt fald som jeg ikke havde set komme, men et fald jeg så har valgt at købe op i.
-
Jeg har tilmeldt mig den Q&A hvornår i dag begynder den?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind