Genmab — August 2016
-
Hende klaphatten fra hsbc bruger 11% i wacc, så det tager ikke lang tid, før hendes DCF vil vise en markant upside ifht kursen
-
Det er stadig early days - men nu kan GEN jo sådan set godt inkludere darasalget i Europa i forventningerne i forventningerne til resten af året
-
så en lille opjustering er ikke helt udenfor mulighedernes grænser
-
Det tror jeg heller ikke - lige som man ikke guider for omsætning for produkter, der ikke er godkendt, så guider man heller ikke med godkendelser. Der er jo ingen grund til at pisse myndighederne af...
-
Husker jeg rigtig var godkendelse for Dara i mono estimeret i regnskabet sidste år i form af indregnet milestone. Jeg huser alle synes, det var vildt, at man indregnede milestone selvom Dara endnu ikke var godkendt, men det er klart nok, at salgstal ikke kan regnes ind.
. -
hvis milestones er indregnede - så er GEN sgu godt nok friske. Både castor og pollux blev termineret tidligt, og det kræver stadig en umiddelbar ansøgning og en mega-hurtig godkendelsesproces for at nå det inden udgangen af året
-
speaking of godkendelsesmilestone for dara-mono - http://ir.genmab.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=942957
-
Det kan du roligt regne med - men nu skal vi lige have ansøgningen afsted inden vi sælger skindet
-
jeg er ikke sikker på at der kommer rolling submission - selv om der måske ændres lidt på label, så er det en sBLA ansøgning. Den er mindre omfattende end en oprindelige BLA
-
haha - det er problemet med dara. Med sådan en blockbuster, så bliver alt andet sekundære detaljer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind