Genmab — August 2016
-
Stil endelig spørgsmål til vores Q&A. Vi har plads til mange flere.
-
tør slet ikke tænke på hvor stort det bliver hvis Dara virker udenfor MM. Det vil virkelig sende aktien til himmels.
-
Ja det er usædvaneligt store ord de ellers konservative læger kommer frem med. Læs de to sidste ord i denne artikel: http://www.bloodjournal.org/content/128/3/318
-
uhada en reminder Novo har givet os om effekten af prispres i pharma....!
-
Jeg regner kraftigt med at regnskabstallene er lige i styrhuset - Europa er ikke rigtigt med i tallene endnu og dara label er stadig for "tynd" til for alvor at trække en omsætning - det her bliver nok sidste non-event på omsætningssiden, vi får at se
-
Som vi så i det glimrende link fra MMbeacon, så er off-label ved at tage fart - og den acceleration vil kun tage til, når 2nd line ansøgningerne ryger afsted og endnu mere med (inshallah) godkendelsen
-
ud fra kursudviklingen i dag, må du jo næsten have ret
-
En beundrer af Genmabs udvikling - ikke noget synderlig nyt. http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article8873093.ece?utm_campaign=Middag&utm_content=2016-08-08 12%3A15%3A03&utm_medium=top&utm_source=Feed
-
well, han snusede lidt til antibodies ifm aftalen mellem Lundbeck og GEN..
-
Hvis Genmab ikke opjusterer årets forventning i morgen så tror jeg markedet bliver rimelig skuffet. De ligger allerede på eller over den øvre grænse af det udmeldte interval, så hvis de ikke opjusterer så kan det kun betyde at de forventer et faldende salg af Darzalex
for resten af året. -
Hvorfor skulle salget falde..........der er intet ALTERNATIV, virkningen er dobbelt-up i forhold til konkurrenter, salget er i mine øjne kun interessant for kortsigtede investorer, men ærgerlig talt forstår jeg ikke nogen er kortsigtet i en udviklingsaktie.
-
Det er bare tal - jeg tror ikke, der i markedet vil blive lagt så meget mærke til, om der bliver opjusteret præcis i morgen. Alle der kender deres regnskab ved der vil komme en opjustering i løbet af året. Kommer den ikke i morgen, bliver det til næste kvartal. Et fall back i morgen vil efter min mening være en oplagt købsmulighed...
-
og ikke bare tal - det er kun forventninger. Dara er igang med et massivt launch, men er stadig holdt tilbage af den tynde label. De gode ting skal nok komme - efterhånden som studierne "read'er" ud og godkendelserne giver adgang til patienterne, så kommer gevinsterne også
-
Hende klaphatten fra hsbc bruger 11% i wacc, så det tager ikke lang tid, før hendes DCF vil vise en markant upside ifht kursen
-
Det er stadig early days - men nu kan GEN jo sådan set godt inkludere darasalget i Europa i forventningerne i forventningerne til resten af året
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind