Genmab — Juli 2016
-
-
Nu har jeg for et stykke tid siden solgt ca 30% af min beholdning, og det kan da godt være der er et kurstarget på 1440, men hvor lang tid skal der gå før vi kommer der op? til jul? Jeg kan da se de penge jeg har kastet i Guld og sølvminer giver noget mere en Genmab for tiden. Men mon ikke jeg samler lidt op når og hvis den dykker under 1000

-
Fed argumentation fra hsbc. De mener at for meget er indregnet i topsalg, så det høvler de lige af. Dernæst introducerer de en risikopræmie på næsten 50%. Hvis man regner risiko med to gange på den måde, så finder man jo aldrig et entry...
-
De mener at den nuværende kurs afspejler et topsalg på 15 milliarder dollar.
-
Når de bruger en wacc på 11%, så behøver jeg ikke vide mere
-
Det er vel i princippet kun retail narkodistribution, der skal have en wacc i den størrelsesorden
-

-
Bare en af de sædvanlige dage på kontoret.

-
Sad lige og legede lidt med kuglerammen...med et topsalg på 15 mia. Plus lidt mere end darazalex i pipeline og en P/E på 18 kommer kursen jo omkring de 5000.... Er det helt forkert ?
-
-
http://www.abeldanger.net/2015/03/death-drugs-and-hsba-how-fraudulent.html Lidt oplysninger om HSBC
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind