Genmab — Juli 2016
-
Er det ikke 1294?
-
Vi lukker vores købsanbefaling i Genmab med et solidt afkast på 27,1 pct. Vores kursmål er ikke indfriet, men er i øvrigt opjuste ret fra 1.100 kr. til 1.300 kr. undervejs. Baggrunden for at vi lukker anbefalingen er ud fra en afkast risikomæssig betragtning og mangel på nyhedsflow henover sommeren.
En af konsekvenserne ved Brexit er generelt højere risikopræmier på aktier, som alt andet lige får aktiekurserne til at falde. Initialt men meget kortvarigt – faldt Genmab til 970 kr. fredag 24. j -
Det var fra Sparnord
-
-
EU salgstal kommer ikke med US tal.
-
Mine "fiskepenge" til Genmab efter brexitafgørelsen havde jeg samlet på en konto/depot i SparNord. Netbanken gik så ned 9.01 i fredags. Grrrrr.

-
Det blev så oppe omkring de 1080 jeg fik trawlet hjem de efter følgende dage.
-
Jeg bruger Nordnet, Danske, Nordea, SparNord, Handelsbanken. Jeg passer familiens depoter og firmaernes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
haha..