Genmab — Juni 2016
-
god fornøjelse - og nej, det vil ikke være klogt at udelukke noget

-
hej sukkeralf - jeg har reflekteret over vores lille snak her til morgen - og egentlig, så er det jo en forrygende situation for GEN. Et opkøb vil give et solidt premium til investorer umiddelbart - men da dara virker som en poison pill på en investor (pga det enorme prisskilt), så vil GEN sandsynligvis få lov at udvikle sig uafhængigt fremover.
-
Og det er vel egntlig det, vi alle efterlyser?
-
En lille "krølle" til jeres glimrende refleksioner. Måske det netop halter på duobody området fordi de er blevet "lovet" bort og derfor intet hastværk har, med andre ord de har lavet en forhåndsaftale om opkøb med J&J når salget er udrullet og oppe at køre, men det er bare en strøtanke og nok usandsynlig, men kunne "fitte"
-
@Mcjean.. bare en hurtig kommentar herfra da jeg er overbevist om det samme som du antyder.. Herudover skal man kigge på GILD.. for hver dag der går hvor der ikke sker noget i forhold til at de indgår en aftale enten med GEN eller til anden side er vi en dag tættere på at der sker lidt "corporate action".. Det burde have været GILD der allerede nu var blevet tvunget til at indgå aftale til anden side pga. JnJ's interesser..
-
Vi har set det et par gange de sidste 12-18 måneder. Markedet går i panik over en hændelse og falder markant. Efterfølgende er der ingen, der ved hvad de skal gøre af deres penge, da der pt. ikke er nogen fornuftige alternativer til aktier. Og så stiger det hele igen.
-
Beskos snakker hurtigt uden om hans spådom omkring, at Genmab kan falde voldsomt . http://play.borsen.dk/social/57734f62725ed7540a0d8ce4
-
Jeg syntes nu det er befordrende med "contrarians", så længe der argumenteres med base i viden og forståelse for emnet. I relation til Genmab er Beskos ikke rigtigt klædt på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind