Genmab — Juni 2016
-
P.S. Jeg beklager, hvis jeg er med til at køre for meget bookmaker og EU indover Genmab chatten.
-
no worries - den sag har jo potentialet til at påvirke temmelig kraftigt
-
Det er da helt ok.
-
Det er et simpelt spil for bookmakere med enorm reklameværdi, de taber ikke stort da tilbagebetalingsprocenten er 95%, de vinder flere end de taber. Men statistikker er gode til at "snyde" folk med, f.eks. bogen med matematiske lottosystemer, det er grineren. En sjov faktor er at vi ikke kender sammensætningen af n=antal spillere og det viser sig at få har spillet remain, men for store beløb og mange har spillet leave men for små beløb. Hvis de symboliserer afstemningen burde det blive et klart
-
-
Forstå nu at bookmakerne ikke kender til polls andet end den for 3-4 uger siden da de startede showet.........resten er helt op til dem der spiller på resultatet da odds er flydende. Og flere spiller små beløb på det høje odds og få spiller store beløb på det lave odds........det ser man også i travsporten og alle andre sportsspil, men journalister fatter nada, niks og en skid.
-
Det ser ikke ud til, at vi får webcast fra JPM konferencen i dag
-
A/B sælger pænt ud igen. Danske samler ufortrødent op.
-
Der er så mange dagsordener, der flyver rundt pt. Mon det stadig kan være noget af den JPM melding, eller er det rendyrket CMA fra udlandske investorer?
-
Brexit eller ej, falder den i morgen så jo bare med at købe op til hvem ved en billig penge, bliver de i Eu så tror jeg nok livet går videre, jeg tror ikke man skal lade sig rive med af det brexit hysteri.
-
Enig..
-
Hørte lige på tv2 news at valgstederne lukker kl 23 dansk tid, og der tilsyneladende ikke vil komme exit polls. Resultatet vil først foreligge i morgen tidlig
-
der kommer exitpolls, og resultaterne løber ind hele natten igennem. Jeg bor her!
-
første kommer lige omkring kl 2230 uk tid
-
Ifl. Ritzau forventes 2/5 af stemmerne at være kendt omkring kl 4, og omkring kl 4.30 vil resultatet fra omkring 200 valgkredse være kendt. Medmindre det bliver meget tæt, så bør der så småt tegne sig et klart billed af, hvor vi skal hen.
-
ligeså snart et par af de store byer er inde efter 3-4 timer, har vi en helt klar indikation
-
Sådan som markedet allerede har rettet sig, så forestiller jeg mig ikke de store stigninger i tilfælde af et ja
. Så hvis man vil reducere en smule, så tror jeg, at man har alle muligheder for at sikre lidt kapital uden at gå glip af den store stigning i morgen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind