Genmab — Juni 2016
-
hvor mange af os har forstand på det her? Ikke ret mange gætter jeg, heller ikke jeg selv. Jeg læner mig op at experterne og de siger salget er godkendt, så er jeg tilfreds
Man kan hurtigt få bygget nogle forventninger op som er urealistiske, der er jo kun et begrænset antal patienter i denne sene indikation -
-
på den baggrund går det faktisk ganske glimrende. Tager man bongobobs info om opstart af nyt fase III rrmm studie med i betragtningen ser vi billedet af et særdeles stærkt fundament under udvikling
-
Tyskland begyndte at behandle patienter allerede i maj.
-
kunne det ikke se ud til, at det (måske JPM inspirerede) udenlandske udsalg er ved at moderere sig?
-
Det kan vi vist ikke udlede på 8 minutters handel.

-
det kan jeg udlede, fordi min badesvamp fortalte mig det

-
Tak skygge. Maj kan sagtens overgå marts, hvis det hele regnes med.
-
Er det rigtig forstået, at off label salg ikke indgår i Symphony's salg? I så fald hvornår kan vi få indblik i off label - ved regnskab?
-
JNJ oplyser vist ikke detaljerede salgstal. Det må så være royalty-beløbet i Genmabsregnskab vi kan udlede lidt af.
-
Så nu vil vi formentlig (forhåbentlig) se en jævn måned til måned stigning i salget af Dara. Indtil en evt. godkendelse til breddere label ultimo/primo 2016-2017, hvor vi for alvor vil se fremgang i de offentliggjorte salgstal?
-
Ville give meget god debat, hvis vi hver måned fik præcise tal fra Symphony, salget udenom i USA samt tal for de enkelte europæiske lande.
-
Det få vi så desværre ikke.
-
Jeps Ulmeister.
-
Det de fleste langsigtede er interesserede i er vel ikke helt præcise salgstal, men mere en god fornemmelse af at fremtiden tegner lys - da der allerede er indregnet stor omsætning i MM i nuværende aktiekurs, så kan den bevæger sig pænt op eller måske specielt ned uden det har relation til nuværende salg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind