Genmab — Juni 2016
-
@helge ja det er også lige omkring 170 mio usd på min lommeregner
-
God morgen. Kunne det tænkes at OFF label er væsentligt højere og årsagen til at salget skulle være så godt som JDW tidligere har "indikeret" ?
-
Det tror jeg. Lægerne kan ikke holde fingrene væk.

-
-
Søren Løntoft, Sydbank, siger at stigningen er på linie med hans forventninger. Han har peak sales på usd 7 mia for dara i MM alene
-
Novod har tidligere i denne måned været ude med, at større institutioner som f.eks. Mayoclinic har startet implementering efter 1. og 2. tilbagefald af sygdommen.
-
Svært hvad man skal ligge i maj salget, men hvis det var begyndende stagnation i april - og maj måned allerede viser at vi skal videre op, så ser det da ret godt ud. Som flere skriver kan vi jo resten af året ligeledes se frem til lidt salg i enkelte EU lande samt off label, så det er vel tæt på at man kan konkludere at herfra går det kun fremad......
-
Det er bla. dette som får Novod til at skyde på et årssalg på 550 millioner USD.
-
Jeps Claus. Det er indtil videre inden for selskabets forventninger.
-
.....og dermed meget svært ikke at forvente mindst en opjustering mere fra Genmabs side i år - den første grundet salget og hvis vi er rigtig heldige, så i slutningen af året grundet milestone for godkendelse i 2. linie. Den er jeg dog stadig ret usikker på specielt hvis Genmab går efter bred label.
-
Jeg er enig Sukker.
-
Løntoft spekulerer videre, at spike'en i martstallene skyldes adminstrationsprocessen, hvor patienterne behandles intensivt de første 8 uger - og derefter går over på en mindre dosis (frekvens).
-
-
Derfor er "færre" patienter blevet behandlet med en større mængde dara i opstartsmånederne.
-
Hvis Løntofts betragtninger er korrekte, så vil vi se en løbende stigning herfra
-
Dingleberry...og det er sandsyneligvis på den baggrund, at Jan sagde, at salgstallene for maj tegner flot.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind