Genmab — Juni 2016
-
-
Davor..Læs tilbage i historikken. Vi har snakket om det flere gange.
-
God aften alle. Ny på PI.
-
Skal vores kære Genmab op eller ned på mandag?
-
Tak, 'resten'. Jeg er langsigtet, men håber dog ikke proppen skal for langt ned
-
Hvis den dykker meget efter Brexit supplerer jeg op. -
Jeg har fulgt med Helge. Jeg synes ikke det har været så konkret, som jeg gerne ville have set. Der er rigtigt meget, der er regnet med i Genmabs Market cap lige nu ift Darzalex, så det ville rart at forstå nogle af de her vigtige drivere, for den lange case, lidt bedre ...
-
Ok..Beregninger af den slags er lidt fugle på taget, så længe vi ikke er længere fremme på receptblokken. Mener dog at hørt nogle forslag til tal ved vedligeholdelsesbehandling i et af de mange links her i chatten. Lægger hovedet i blød.
-
Seneste melding til mig var i weekenden.Det bliver så nok i morgen.
-
Voila - Genmab-direktør: Jeg har arbejdet over 60 timer om ugen i 17 år http://play.borsen.dk/social/5763a1c1725ed7540a0d7bd8
-
God morgen. Tak Budweis.
-
Beklager jeg var sent på den. De forrige møder trak ud.

-
Sidste del af interviewet blev så med en personlig vinkel på Winkel.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind