Genmab — Juni 2016
-
Ja, men så tolker vi det lidt forskelligt. Du mener altså at den tidligere formulering nu er røget helt ud, og at de uanset hvad vil offentliggøre et bud uanset præmien ift dagens kurs. Jeg troede mere at det skulle tolkes som at hvis de fandt godt nok så ville de offentliggøre det inden for en halv time
-
Jan van de Winkel svarer som han altid har gjort på spørgsmålet om et bud.
-
Boys det løber af sport for jer nu efter min mening. Det var et totalt standardsvar fra en ordførende direktør Prøv at google Genmab salg og se hvor mange historier der ligger på er muligt salg. Nogen af dem er 8-10 år gamle , hvor nøjagtig det samme diskuteres som det gør her 8-10 år senere..:-)
-
Enig JacobP. Jeg skrev det samme lidt højere oppe.
-
-
Mon ikke genmab rebunder lidt imorgen. Det er pænt grønt i US, så lad os håbe den går nordpå imorgen.
-
Kim Mikkelsen som er hovedaktionær i PI er en garvet investor. Tidligere hedgefundmanager i London og New York. Nu manden bag Strategic Capital på den danske børs. Læs han indlæg om markedet og Genmab i vores gruppe på FB.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind