Genmab — Juni 2016
-
@OHW muligvis, men hvor jeg dog elsker din modvægt til alle os optimister. Jan har lige udtalt i dag at 10 mia usd i topslag er konservativ, men hvis vi regner med 10 mia usd i årligt salg alene i dara, så giver dara alene 2 mia usd i kassen hvert år. svarende til 13 mia dkr, afhængig af usd kursen, og så er en selskabværdi på 75 mia dkr umiddelbart meget lavt sat. Desuden har de duobody, hexabody platformen og ofa som
indtægtskilder. -
God aften.... Jeg bliver lige lidt forvirret nu. Hvad mener solsen med "Winkel oplyser at de vil annoncere et bud inden en halv time. GILD vil komme først gætter jeg - de må være meget tæt på at komme på banen jf kommunikation fra dem. Om det er Genmab vil tiden vise." ?
-
Er der et bud på vej ?
-
Okay. Forstået. Takker for svaret. Blev sgu lige lidt svedt

-
@OHW det er korrekt. Men en aktie har nu altid været værdisat efter forventet indtjening fremadrettet, og her synes jeg faktisk at Genmab lige nu i kurs 1000 er interessant igen. Det her var jo næsten kursen før Pollux. Og siden har vi fået hevet endnu mere usikkerhed ud omkring dara. Så derfor synes jeg at kurs 2000,- absolut ikke er interessant.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind